Thursday, June 12, 2014

Långt inom mig bor tomheten

                   Mitt Sanna Jag
                   Akryl, duk, 2014
                    Pris: ?
När jag målade den här var jag i mute mode, isolation mode och det kvittar hur den blev. Jag berörde något djupt inom mig med hjälp av ett litet kaosmoln penslar å färg. Jag tycker det är så sjukt intressant när det blir så. Att man uttrycker något man inte har en aning om vad det är och än mindre skulle kunna utrycka med ord. Det är då det blir terapi. 

                Ur en Dröm
       Akryl, tusch, pappersduk (typ) 2014
                   Pris: 200 kr

   Det här är inte jag
 Akryl, tusch, multiteknikduk 29 * 42 cm
            Pris: 350 kr

     Justice Will prevail
Typ kolpenna på ritpapper 2013
             Pris: 150 kr

           Tjackluder
  Akryl på akrylpappetsduk 2014
             Pris: 600 kr

                 Avsked i vatten 
      Akryl , mitt blod, tusch på
            akrylpappersduk
                 Pris: 500 kr

     Feminist, javisst!
  Akryl, tusch på akrylduk typ
          Pris: 500 kr

1 comment: